Skapa värde. Hela. Djävla.Tiden.

Occident Admin

Admin

Jag var på Mynewsday på Hotel Rival i Stockholm igår. Eventet, som arrangeras av Mynewsdesk, hade den röda färgen som tema och bjöd på gott och blandat i programmet. Absolut härligast var förstås Renata Chlumska som fullkomligt trollband publiken med sin energi och viljestyrka när hon berättade om sina äventyrsprojekt. En fantastisk person som generöst delade med sig av sin övertygelse om att allt är möjligt, bara man tar små steg, ett i taget, mot sitt mål. Underbart. 

Mest matnyttigt var dock dragningen från Matter som handlade om content marketing. Eller storytelling. Eller innehåll. Eller något annat populärt buzzword. Men ärligt talat – det är inte några konstigheter, det gäller att utifrån sin verksamhets unika resurser skapa värde för sina kunder. Men det som kan vara värt att ta med sig är att det här skapandet av värde måste pågå och kommuniceras hela djävla tiden som Mathias Eriksson, vd och grundare för Matter valde att uttrycka sig. 

 

Dela på:

Relaterade nyheter

digital kommunikation

2014/02/12

En helt vanlig dag för en läkare