Responsiv webb för Mässrestaurangers skilda målgrupper

Occident Admin

Admin

Inte utan att det vattnas i munnen när vi surfar in på nya massrestauranger.se. Vi blev så glada för förtroendet när vi fick i uppdrag att ta fram en ny responsiv webb där Mässrestaurangers erbjudande till målgrupperna för Stockholmsmässan och Malmömässan tydligt skulle framgå. Med en trygg beställare i ryggen har nya massrestauranger.se verkligen fått ett lyft både för utställare och besökare men  även som kommunikativ plattform för verksamheten.

Våra besökare har många olika skepnader. Ibland ställer man ut på en mässa, ibland arrangerar man en kongress eller tv-gala och någon gång kommer man för att besöka en spännande mässa. Vår webb måste vara användarvänlig och praktisk för alla dessa tillfällen, många gånger i flykten med mobilen som plattform – och förstås samtidigt vara inspirerande och visa på vår passion för mat, dryck och service. Det tycker vi att vi har lyckats jättebra med i vårt samarbete med Occident!

Jenny Edh Jansen, marknadschef på Mässrestauranger AB

Dela på:

Relaterade nyheter

digital kommunikation

2015/02/04

Occident säger #nejtillcancer